Oprogramowanie dla działów administracji Wymagania techniczne

System dostarczany jest w wersjach dla baz danych:

  • MSSQL 2008/2012/2014/2016 w wersjach EE, Standard lub Enterprise
  • POSTGRESQL w wersji min. 10.0
  • ORACLE 10/11 EE
  1. Serwer bazy danych – zgodnie z zalecanymi wymaganiami sprzętowymi podawanymi przez producenta motoru baz danych SQL
  2. Stacje klienckie:

    Zainstalowany system Windows 7 / Windows 8 / Windows 10

    • Zainstalowane oprogramowanie klienckie SQL skonfigurowane do połączenia z bazą danych
    • Procesor Pentium 1 GHz lub szybszy
    • 4 GB RAM
    • 300 MB dostępnego miejsca na dysku twardym
    • Karta sieciowa
    • Monitor obsługujący rozdzielczość 1920x1080
    • Mysz Microsoft Mouse lub inne zgodne urządzenie wskazujące
  1. Sieć komputerowa
  • Sieć komputerowa TCP/IP łącząca stanowiska klienckie z serwerem

Dla optymalnej pracy systemu Oprogramowania dla działów administracji wskazane jest udostępnienie dla użytkowników systemu katalogów sieciowych służących jako:

  • serwer dokumentów (skany, zdjęcia, Excel, Word ) – katalog z pełnymi uprawnieniami, jednolicie mapowany dla wszystkich użytkowników
  • serwer upgrade – katalog z uprawnieniami do odczytu dla użytkowników, z pełnymi uprawnieniami dla administratora aplikacji. Są na nim umieszczane upgrade'y aplikacji. Aplikacja zawiera moduł automatycznej dystrybucji upgrade'ów na stacje klienckie.